loading...

شرکت یاتاش تولیدکننده های شوینده نانو

تولید کننده های کارواش نانو

بازدید : 501
جمعه 29 آبان 1399 زمان : 17:36

شوینده نانو گیربکس خودرو ،روغن گیربکس و فیلتر آن باید در زمان‌های معین تعویض شوند.در سرویس گیربکس تنها تعویض روغن کافی نیست .و باید کارتل گیربکس باز شده و فیلتر آن تعویض و یا شستشوی شود . (بعضی از فیلتر‌ها خصوصا نوع سیمی‌آن قابل شستشوی می‌باشد) رسیدگی به فیلتر بسیار مهم است. چون فیلتر گرفته ، باعث عبور کمتر جرِیان روغن و آسیب شدید و اغلب باعث سوخته شدن گیربکس میشود.اینکه از چه مواد شوینده‌‌‌ای برای از بین بردن. جرم و روغن‌های کهنه استفاده کنیم بسیار حائز اهمیت است.

سوگند به نامت که تو آرام منی...😍
بازدید : 429
جمعه 29 آبان 1399 زمان : 17:36

واکس و پولیش با مواد نانو ،هر خودرویی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگه‌داری مناسب دارد .تا اگر تصادفات و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده را در نظر نگیريم. میزان فرسایش آن در اثر شرایط و عوامل طبیعی به کم‌ترین مقدار خود کاهش پیدا کند. یا به عبارت عامیانه‌تر خودرو رخ و چهره خود را حفظ کرده باشد. با این وجود هستند مالکانی که بدون توجه به این مسائل موجب ایجاد تخریباتی به ویژه در بدنه خودروی خود می‌شوند. که از جمله آن‌ها می‌توان به آفتاب‌سوختگی، زنگ‌زدگی و... اشاره داشت.

شوینده نانو گیربکس خودرو
بازدید : 485
چهارشنبه 27 آبان 1399 زمان : 0:40

اسپری نانو بدنه خودرو ،این محافظ پوششی بدنه خودرو بر پایه فناوری نانو تولید شده است. با اعمال این لایه محافظتی نانو بر روی بدنه خودرو سطح بدنه خودرو کاملاً صیقلی و شفاف شده و شفافیت خود را برای مدت بسیار طولانی حفظ می‌کند. همچنین سطح بدنه خودرو آبگریز شده .و به همین علت مدت بیشتری تمیز می‌ماند. و سبب آسان تمیز شوندگی در برابر آلودگی‌ها می‌شود.

خانواده پاسكوآل دوارته
بازدید : 554
چهارشنبه 27 آبان 1399 زمان : 0:40

نکات آموزش فنی خودرو ،رعایت نکات فنی خودرو در کنار ایمنی سرنشینان می‌تواند به سلامت بیشتر خودروی شما نیز منجر شود. این نکات فنی گاه در تضاد با عاداتی است. که ما از گذشته تاکنون انجام می‌دهیم. عاداتی که با پیشرفت تکنولوژی نه‌تنها تاثیر مثبتی بر عملکرد خودرو ندارد. بلکه ممکن است موجب آسیب رسیدن به سیستم‌های داخلی آن شود.

اسپری نانو بدنه خودرو
بازدید : 383
سه شنبه 26 آبان 1399 زمان : 6:36

تمیزکردن فضای داخلی خودرو ،به خاطر جنس و نوع سقف‌هاوستون‌های خودرو که گاها متفاوت هم هستند. تمییز کردن این قسمت از خودرو کمی‌سخت به نظر می‌آیند. ولی جالب است بدانید .سقف داخلی خودرو نه تنها در زیبایی و جلوه خودرو چه از داخل و چه از بین بیرون بسیار مهم است. بلکه می‌تواند در از بین بردن بوی نامناسب و خوش بو کردن فضای داخل خودرو هم نقشی به پر رنگی زیبایی خودرو داشته باشد.دراین مطلب با چندین روش انتخاب بهترین روش تمیز کردن فضای داخلی خودروها آشنا می‌شوید.

دلنوشته یک جوجه ترمکی😁🤭
بازدید : 402
يکشنبه 24 آبان 1399 زمان : 14:37

بازدید : 572
جمعه 22 آبان 1399 زمان : 22:38

موادشوینده خودرو ، در حالی‌که روز به روز به تعداد خدمات کارواش در محل اضافه می‌شود، تشخیص مرز بین واقعیت، سوء استفاده و شعار سخت‌تر می‌شود. بنابراین قبل از ثبت سفارش شامپوی کارواش نانو باید بتوانید به این سوال‌ها در مورد سرویس‌دهنده‌ای که انتخاب کرده‌اید، پاسخ دهید:

گفتم روز منه ها:)
بازدید : 453
جمعه 22 آبان 1399 زمان : 22:38

قیمت شامپوی کارواش درتهران ،شامپو کارواش‌ها را می‌توان از چند جهت دسته بندی کرد.یکی از دسته بندی‌های انواع شامپو کارواش، نحوه شستشو با توجه به نوع شامپو کارواش است.
شامپو کارواش‌ها یا نیاز به استفاده از خز و دخالت دست دارند یادر هنگام استفاده نیازی به دخالت دست نیست بصورت تاچلس هستند ودر کارواش‌های اتوماتیک به کار می‌روند.

گفتم روز منه ها:)
بازدید : 455
جمعه 22 آبان 1399 زمان : 22:38

واکس لاستیک در کرج ،اسپری واکس یاتاش تمیز کننده .و براق کننده لاستیک تایر‌های خودرو می‌باشد.اسپری لاستیک ماشین یاتاش همچنین از ترک خوردن. و یا سخت شدن سطح لاستیک ماشین شما برای مدت زمان طولانی جلوگیری کرده .و رنگ مشکی لاستیک را تثبیت می‌کند.استفاده از اسپری واکس بسیار آسان بوده. و فقط باید آن را بر روی سطح لاستیک تایر خودرو اسپری کنید. هیچ گونه آسیب به لاستیک تایر و یا رینگ خودرو شما نمی‌رساند.براقیت، تمیزی و محافظت طولانی مدت را برای آن به ارمغان می‌آورد.

قیمت شامپوی کارواش درتهران
بازدید : 413
دوشنبه 18 آبان 1399 زمان : 23:37

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی